Direktlänk till inlägg 16 april 2011

3 timmar xP

Av Frida - 16 april 2011 17:53

Hej! Idag var jag ute i stallet tillsammans med Evelina Åhs :D <33 Vi hade jätte roligt!!! Först så mockade vi och gjorde i ordning och sedan åt vi mellis och hon typ filmade mig och så kom Sara ( en av dom många stallkatterna ) och försökte äta upp min skinka som jag hade på mina mackor xD Så söt!


Jag lekte med henne och hon satte sig på bakbenen och klöste efter skinkan xD Hon är super söt! Sen så gick vi och hämtade Grim och Rapide och gjorde i ordning dom. Det var omöjligt att få bort allt dam ifrån Grim's rumpa xD Så jag tog lite pälsglans så att det inte syntes ;) Sen så red vi ut och det var riktigt roligt ;D Rapide vart skit rädd för alla traktorer och grejer ( Hundar xD ) och jag typ garvade ihjäl mig för att Evelina fick värsta paniken. Det tog tre timmar xP Riktigt långt alltså! Men ändå så var det jätte roligt!


Haha Rappen fastnade med bakhoven i en gren för Evelina frågade om vi skulle galoppera och hoppa över och det var så tätt inpå för grenen var någon meter framför oss så jag sa nej. Grim klev lätt över och sen hör jag Evelina få värsta paniken och att Rappen fastnade i grenen och sedan så släppte den xD Haha Evelina vad du är rolig !!! <33 Imorgon vet jag inte vad jag ska göra om jag ska åka till Freja och Evelina eller någonting annat men vi hörs imorgon eller senare ikväll ;)


Morsning Korsning Lorsning Borsning xP


// Frida


  Haha OMG!! Basse i vintras när han snodde en annan hund,s leksak xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 12 maj 2011 21:37

Hej!     Detta är det sista inlägget på denna bloggen då jag tycker mer om min andra blogg.. Slutar alltså här och övergår helt till ridinglife. Jag hoppas att alla tittar där nu hela tiden! Kommer lägga in cirka 2-3 inlägg per dag där!! ...

Av Frida - 11 maj 2011 15:51

Bilder från ridningen med Glow!!              AHAHAHAHAHA Jag har ramlat av x)                           OBS!! Titta inte på mina händer, armar och ben för jag hade skit ont i foten så fick sitta så, Hade ar...

Av Frida - 11 maj 2011 15:40


Hej!   Idag vaknade jag vid typ sju och skyndade mig och gjorde mig i ordning och åt frukost ;) Skulle cykla till skolan så pappa fick åka med för jag kunde inte vägen xD Skam på mig! Sen var det det gamla vanliga i skolan antar jag ;-) Förutom...

Av Frida - 10 maj 2011 19:27


Hej!   Idag så åkte jag till skolan med bussen ;) Pappa kunde inte skjutsa och jag kunde inte cykla för att jag hade ju ridning efter skolan! Vart typ lite bråk på bilden om vem som skulle åka med i hissen och vem som inte skulle.. Det är fak...

Av Frida - 9 maj 2011 21:06


Hej!   Idag så vare skola :P Det började ju som vanligt med SO och efter lunch hade vi Dans men jag skulle inte vara med p.g.a. mitt ben så jag passade på att gå till skolsyster för att kolla om foten/benet håller på att bli bättre. Svullnade...

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards