Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Kusten

Av Frida - 2 maj 2011 18:08

Hej!

 

 

Sorry att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp och jag är uppe med min husvagn på kusten! Jag kan inte göra ett så långt inlägg nu för jag ska äta och så (; Det blev inget med den där hästen för hon vart sjuk då hon skulle föla så hon mådde inge bra. Jag kan inte blogga mera nu för jag ska äta men jag bloggar mera i morgon och i övermorgon för då kommer jag hem ;)

 

Kommer även berätta om men nya tävling här på bloggen då ;)

 

// Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 12 maj 2011 21:37

Hej!     Detta är det sista inlägget på denna bloggen då jag tycker mer om min andra blogg.. Slutar alltså här och övergår helt till ridinglife. Jag hoppas att alla tittar där nu hela tiden! Kommer lägga in cirka 2-3 inlägg per dag där!! ...

Av Frida - 11 maj 2011 15:51

Bilder från ridningen med Glow!!              AHAHAHAHAHA Jag har ramlat av x)                           OBS!! Titta inte på mina händer, armar och ben för jag hade skit ont i foten så fick sitta så, Hade ar...

Av Frida - 11 maj 2011 15:40


Hej!   Idag vaknade jag vid typ sju och skyndade mig och gjorde mig i ordning och åt frukost ;) Skulle cykla till skolan så pappa fick åka med för jag kunde inte vägen xD Skam på mig! Sen var det det gamla vanliga i skolan antar jag ;-) Förutom...

Av Frida - 10 maj 2011 19:27


Hej!   Idag så åkte jag till skolan med bussen ;) Pappa kunde inte skjutsa och jag kunde inte cykla för att jag hade ju ridning efter skolan! Vart typ lite bråk på bilden om vem som skulle åka med i hissen och vem som inte skulle.. Det är fak...

Av Frida - 9 maj 2011 21:06


Hej!   Idag så vare skola :P Det började ju som vanligt med SO och efter lunch hade vi Dans men jag skulle inte vara med p.g.a. mitt ben så jag passade på att gå till skolsyster för att kolla om foten/benet håller på att bli bättre. Svullnade...

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards