Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Hiss / Diss

Av Frida - 26 april 2011 21:14

Hiss / Diss

 

 

 

Hiss:

 

 

Denna rumpvärmare i fårskinn! Den är väldigt skön och bra att ha när det är kallt ute. Det sliter även mindre på både ridbyxorna och sadeln. Ändå dyr vilket är en liten pyttediss 289 kr på Hööks Ridsport.



 

Dom här reflexbanden till alla stycken och delar på tränset! Endast 69 kr på Hööks Ridsport. Dom synns bra utomhus och är dessutom billiga! Dom skaver inte emot hästens huvud utan sitter åt bra och ordentligt utan att göra ont på hästen.



Diss:

 

  

Detta schabrak tycker jag inte är så speciellt snyggt och dessutom dyrt!

Det finns grön, vit och blå men det blåa är ändå rätt så snyggt men det gröna är så fullt så man kunnat dö!



 

Detta täcke tycker jag inte är så speciellt snyggt. På små shettisar kan det väll vara lite gulligt men jag tycker att det blir fulare ju större häst det blir!

Dessutom är det också mycket dyrt och inte värt pengarna! Det är lätt för hästarna att även göra sönder dom genom att rulla sig och klia sig!



Där fick ni en liten Hiss / Diss och imorgon blire det igen och Dagens Vill Ha :D



// Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 12 maj 2011 21:37

Hej!     Detta är det sista inlägget på denna bloggen då jag tycker mer om min andra blogg.. Slutar alltså här och övergår helt till ridinglife. Jag hoppas att alla tittar där nu hela tiden! Kommer lägga in cirka 2-3 inlägg per dag där!! ...

Av Frida - 11 maj 2011 15:51

Bilder från ridningen med Glow!!              AHAHAHAHAHA Jag har ramlat av x)                           OBS!! Titta inte på mina händer, armar och ben för jag hade skit ont i foten så fick sitta så, Hade ar...

Av Frida - 11 maj 2011 15:40


Hej!   Idag vaknade jag vid typ sju och skyndade mig och gjorde mig i ordning och åt frukost ;) Skulle cykla till skolan så pappa fick åka med för jag kunde inte vägen xD Skam på mig! Sen var det det gamla vanliga i skolan antar jag ;-) Förutom...

Av Frida - 10 maj 2011 19:27


Hej!   Idag så åkte jag till skolan med bussen ;) Pappa kunde inte skjutsa och jag kunde inte cykla för att jag hade ju ridning efter skolan! Vart typ lite bråk på bilden om vem som skulle åka med i hissen och vem som inte skulle.. Det är fak...

Av Frida - 9 maj 2011 21:06


Hej!   Idag så vare skola :P Det började ju som vanligt med SO och efter lunch hade vi Dans men jag skulle inte vara med p.g.a. mitt ben så jag passade på att gå till skolsyster för att kolla om foten/benet håller på att bli bättre. Svullnade...

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards