Alla inlägg den 10 april 2011

Av Frida - 10 april 2011 18:17

Hej! Detta blir ett kort inlägg för jag måste gå! Det tog min pappa 4 timmar att grilla.. Gud vad irriterad jag vart -.-'


Snart så ska jag gå ut med Torres och sedan se på TV! Big Brother såklart ;-)

Haha min bror tycker inte om att jag ser på det.. *Tönt*.

Jag hoppas att ni fortsätter att kolla in min blogg :D Älskar verkligen att blogga. Det är alltid lika roligt.


Imorgon blire skola och efter det ska jag till Freja med Evelina :) Men jag ska inte rida eller gå ut med Freja för hon ska vila och Evelina ska rida på Rapide i paddocken.. Haha tänkte lite på att fråga om jag kunde skritta lite på Robin och hon på snygga Rappen.. En riktigt fin C-ponny måste jag faktiskt säga!


// Frida


  Min fina ridläger häst Brutus ifrån Göteborg :D <33

Av Frida - 10 april 2011 11:51

Hej! Idag var jag uppe jätte tidigt för att jag och några till ifrån mitt lag skulle ha match med Adolfsberg emot Kumla. Uppe med tuppen var jag och snart kom Disa, Becka och Alva och dom åkte med oss! Vi vann emot Kumla med 2-0 och det var faktiskt jätte roligt!


På vägen hem stannade vi vid djurkyrkogården i Adolfsberg... Där ligger en elefant begravd! Coolt va?!

  Här är vi: Alva, Becka, Disa & Jag brevid elefanten Bambina's grav.


Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag.. Vet inte om jag ska till Freja för Evelina har inte svarat ännu xD Annars ska jag nog bara vara hemma och ta det väldigt lugnt efter den roliga men hetsiga helgen :P


Nu ska jag äta lunch och det ska bli gott xP


Hare bra och kom ihåg: LÄS, FÖLJ & KOMMENTERA!!


Nu har jag frågestund så fråga så mycket och roligt ni vill och jag svarar så fort jag kan :D


//  

  

Bjuder på en mobbad failbild xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards