Alla inlägg den 17 april 2011

Av Frida - 17 april 2011 08:19

 

Vill verkligen ha detta Schabrak!! Det är så otroligt snyggt och det är rea på det!! Give me!



 

Vill ha detta otroligt snygga fleecesett!! Det finns en färg till men jag tycker mest om denna!! Så snygga..!!

¨



 

Denna grimman är så söt och snygg!! Den vill jag absolut ha!!


Nu måste jag gå så vi ses senare ;)


// Frida





Av Frida - 17 april 2011 08:14

Hej allihopa! Idag har jag faktiskt inte en blekaste aning om vad jag ska göra ...? Jag ska antagligen inte till Freja för att Evelina och hennes mamma ska hoppa.

Kanske ska vara med en kompis så om någon som jag känner läser detta.. Ring mig! Ni har mitt nummer!


Haha det var så roligt i stallet igår liksom.. Garvar liksom ihjäl mig här hemma xD

Imorgon ska jag i allafall ut till Freja och pyssla med henne och kanske skritta henne och så kanske rida på Grim men har ingen aning så jag ska inte skapa förhoppningar xD Har faktiskt tänkt att börja med lite " Dagens Vill Ha " och det har jag någon eller flera gånger i veckan.


Det kommer bli på ett enskilt inlägg ;) Ungefär två till tre stycken saker som jag skulle vela ha ;) Men nu ska jag göra ett sådant inlägg så jag måste avsluta detta först ;)

// Frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards