Alla inlägg den 20 april 2011

Av Frida - 20 april 2011 19:33

Hej!

 

Idag har man sovit länge. Till typ 10 xD Det är VÄLDIGT länge för min del!! Sen åkte jag, mamma & Tilde upp till Freja. Vi mockade och gjorde i ordning maten till hästarna och tog nyt vatten åt Freja. Sen hämtade vi henne och precis som vanligt var hon på hugget xD Vi hämtade sedan lilla Robin som Tilde skulle få rida på. Han var ju jätte snäll ! :D NOT!! Han galopperade runt i hagen och ville inte bli infångad xD Sen gjorde vi iallafall i ordning hästarna och gick sedan. Mamma kunde inte gå så långt med sitt knä så vi gick en liten sväng. Där träffade vi Evelina. Hon skulle hoppa med Rappen ;D När hon gått tog jag in Freja i hennes box eftersom att Rapide tog upp hela gången xD


Jag skulle gå och lämna hennes träns och eftersom att jag borstade henne innan så fick hon sitta fast i grimskaftet. Hon stegrade sig eller i allafall försökte för hon ville ut till Grim xD Lilla gumman! Sen släppte vi i allafall ut henne och Grim ville ut ;) Lilla Grim xD Sen åkte vi hem och jag spelade kort med Philip och sen spelade vi kubb.. Är så jävla dålig så det är inte sant !! Först fick jag ner alla hans men fick inte ner kungen xD SÄÄMST!!  Sen så beslutade jag mig för att öva lite på att åka Inlines eftersom att vi har Englamilen i skolan på Onsdag. Man får gå, springa eller åka Inlines men jag förstår inte hur dom tänker ? Vi ska åka runt Stora Holmen men det är inte sopat och då är det lite svårt x) Imorn blire fotbollsträning och sen ska mormor och morfar komma hit och grilla med oss :D Fredag vet jag inte :P


Måste dra nu ses ;) !


// Frida


 

Haha jag xD Ja, Ibland får man bjuda lite på sig själv också!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards