Alla inlägg den 27 april 2011

Av Frida - 27 april 2011 18:07

Hej!

 

Idag så vare skola och Engelbrektsmilen. Jag fick ju bara gå för att jag skadade mig på fotbollsträningen igår och så skadade Olivia sig på den nya gungan :P

Det var skit ovant att gå eftersom jag oftast joggar och skulle ha åkt Inlines! Haha när vi kom hade dom andra fikat klart xD Jag träffade min gamla klass och Britt!! Min gamla slöjdlärare! Kul att se henne för hon var BÄST!!


Sen åkte jag och Hannan upp på stan för att fixa praktikplats åt oss båda! Vi kollade på alla affärer och allt möjligt och så fick Hannan två stycken en på Flash och en på ett dagis och jag fick ingen xD

Men sen gick jag in slutligen på Subway och frågade och jag fick!! Fyfan vad glad jag är! Och jag fixade allting alldeles själv.

Sen åkte jag hem för jag var så jävla trött och så åkte jag till Tybble och köpte Tuggummin! Fett nice!

Imorn blire antagligen stallet ;)



Nu måste jag dra så vi ses ;) <33


// Frida

  Bella! En av hästarna som jag kanske ska hålla på med under Valborg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards