Alla inlägg den 25 april 2011

Av Frida - 25 april 2011 09:44

Hej!


Jag hann inte blogga igår för jag åkte till min Moster för att vi firade Mats som hade fyllt år för några dagar sen.

Jag åkte aldrig till Freja för jag har slutat som medryttare på henne.

Det funkade liksom inte med Evelina och mig det vart bara dåligt hela tiden så jag ville inte längre :P Vi åker ju med husvagnen till västkusten på Fredag till nästa Måndag och då ska mamma ringa till Bosse ( Fiskarbosse ) som har hästar och då ska hon kolla med honom om jag och Elin Östin skulle kunna få komma och pyssla med hästarna och kanske rida :D


(Förresten vart det en felfri runda för mig och Nemo på Blåbärshoppningen i Lördags :D Lite seg emot sista hindret så då fick jag bli riktigt arg på honom!)


Det skulle vara skit kul! Förra året hade han ett Nordsvenskt sto och så en Shetlandsponny som man kanske kan köra? Sen ska jag antingen vaa med en kompis eller åka ut till Petite :D <3


NU måste jag tyvärr gå men kommer lite enare och då blir det Hiss / Diss :D



// Frida

 

Fin Horsa :D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards