Alla inlägg den 21 april 2011

Av Frida - 21 april 2011 16:23

Asså shiiit får panik ?! Ska kköpa nya ridskor eller ridstövlar för att mina är för små men vet inte vilka jag ska ta ?!



 

Älskar ridstövlar dom är bra att tävla i och det är snyggt i övrigt när man rider.



 

ÄLSKAR ridskor!! Dom är bra att tävla i men då måste man ha chaps! Dom är sköna till allting och perfekt i stallet och väldigt hållbara..



Men den stora frågan är...


Vad tycker ni ?!


Skriv vad ni tycker ;)


// Frida









Av Frida - 21 april 2011 16:11

Hej!

 

 

Idag vare först på dan bara slappning sen kom farmor och farfar som skulle fika med oss ;) Jag fick hundra kronor av dom som Glad Påsk present ;) Men sen spelade jag lite kubb med Philip för att mormor och morfar kommer hit sen och vi ska grilla och då ska vi allihopa spela kubb tillsammans :D Efter det var jag tvungen att dra till fotbollsträningen ;) Haha eller tvungen och tvungen vet jag inte för jag ville ju xD Vi spelade på gärdet och det var så jävla roligt för jag kom tvåa i strafftävlingen efter Louise ( våran tränare som spelar i damlaget ). Jag fick till bra skott på överlappningen vilket var riktigt kul :D Sen spelade vi match och jag tycker jag gjorde riktigt bra ifrån mig :D


Nu kom man hem och då duschade jag och tvättade håret ;) Imorn blire antingen stallet eller bara vara med en kompis ;) Haha ska kanske tvätta poolen för att jag vill bada xD Det får vi väll se med ;)


Nu ska jag göra mig snygg så vi ses ;) Kanske uppdaterar lite medans ;)


// Frida


 

Haha Nessan och jag efter en utsällning :) Min förra medryttarponnie :D
















Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards