Alla inlägg den 13 april 2011

Av Frida - 13 april 2011 20:23

Hej :) Idag vare skola :P Det ända roliga vi hade var typ slöjd :P Jag håller på att göra en hand så att man slipper räcka upp sin hand om man vill säga någonting :)

Jag och Julia bråkade och ärligt så skiter jag i om hon är sur på mig ;)


Jag har fått ett par nya ridbyxor och dom är typ gråa och rosa rutiga :D Skit snygga liksom ;D Sen hade vi dansuppvisning och det gick väldigt bra faktiskt! Min mamma och min kusin var ute hos Freja :) Therese släppte ut henne i hagen en stund eftersom att hon nästan är feberfri :D Lilla primadonnan är snart frisk ;) Det är bra för då slipper man oroa sig för henne på dagarna xD. Min kusin Sophie kanske ska flytta ut sin foderhäst Electra dit :D Guud vad roligt?! <33


Imorgon blire skolan och sen Petite :D Min lilla tjej! Eller lilla kanske man inte ska säga om henne xD


Dagens outfit:


Tights - Rut m.fl

Tunika - Ginatricot

Strumpor - Team Sportia

Munkis - H&M


Nu är man fett trött så man tittar på Glee och sen ska jag typ kolla på Big Brother och sen måste jag sova :P Min bajsiga buss går liksom klockan 07.30 så jag måste gå upp 06.00 för att hinna fixa till mig ;P <3 Imorn ska jag också önska hästar till ridlägret och Chasmin till blåbärshoppningen :D Cicci sade att om jag rider som jag gjorde i Tisdags kommer det gå skit bra och jag litar verkligen på henne ;)



NU måste jag dra ;-) Men vi ses imorn tror jag :P Kanske ska skaffa en ny blogg också med en kompis så jag uppdaterar om det senare i veckan eller något.


Morsning!


// Frida

 

Min fina polla :D <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards