Alla inlägg den 14 april 2011

Av Frida - 14 april 2011 20:43

Hej! Idag så vare skola. Först hade vi engelska och det var inget speciellt och sedan SV och vi typ skrev klart våra rymdberättelser ;) Efter rasten hade vi MA och då så hade vi typ test och det tog 11 min för mig xD Jag är fan sämst på Matte xD


Sen hade vi Hemkunskap och vi gjorde chokladmuffins :D Jag och Gustav gjorde tillsammans xD Värsta flum liksom!! Maja ( Läraren ) sade att man skulle vispa riktigt ordentligt och då sa Gustav efter en stund " Är den fluffy ? " och jag typ garvade ihjäl mig!!

Efter det åkte jag självklart ut till Petite bästa Fleur <333 Gjorde i ordning allt hos henne och sen så var jag med Lisa och vi flummade och skrek i skötarrummet för hon tog mina hästgodisar som jag fick av Ebba!! Ska hämnas!? <33


Efter det åkte jag hem, åt mat och sedan duschade jag och nu sitter jag här framför datorn och ser även på Semesterduellen xD Är en tjej som heter Vanita och hon typ DAMPAR med stort D xD xD xP <33


Imorgon blire skola och SO-prov och sen ska jag antagligen vara med en kompis så vem vill vara ? :) För mamma och pappa orkar inte skjutsa till Karslund imorgon och jag ska inte ut till Freja tror jag ;)


Morsning Korsning ;)

// Frida


 

Haha Freja njuter lagom xD Trodde förut att hon var en Welsh Ponny och då var hon New Forest för jag orkade inte kolla och då började Evelina skratta åt mig xD Korkad är jag i know!!


Vi hörs imorgon allihopa!! FORSÄTT ATT KOMMENTERA, LÄSA & FÖLJA!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards