Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Frida - 3 maj 2011 20:18

Tävling!!  SE HIT!!

 

 

Nu kommer tävlingen som jag tidigare pratat om. Det gäller att gissa vilken hästsak jag tänker på. Jag säger två bokstäver t.e.x G och P och då ska ni gissa vad det är för någonting jag tänker på.


Gissar ni rätt så kommer ni få en presentation av eran blogg och vilka ni är av mig! Jag kommer lägga upp bild på er och eran blogg och skriva om den och vad jag tycker om den och även sätta ett litet betyg från 1-10! Kanske även få vara med mig en dag i stallet.. Även kallad " En dag med Frida ".


Så nu tänker jag på två hästsaker som börjar på bokstäverna P och S ;)


Nu får vi se om ni kan gissa rätt ;)


// Frida

Av Frida - 3 maj 2011 20:08

Tjena!

 

Idag så åkte vi hem ifrån västkusten, Rossö. Dom fyra timmar -.-' Direkt när vi kom hem så sprang jag in och böt om till ridkläder ;-) Sen åkte jag till stallet med pappa  som chafför xD

Jag red Glow :D Han är så jävla bra!! Han är min favorit D-ponny! Vi red dressyr ute på framhoppningsbanan :P Vi körde lite skänkelvikningar och så ! Gud jag älskar verkligen Glow! Haha så började det regna och hagla och alla bah : Vi går in i ridhuset det haglar skit mycket!! Alla utom jag xD Glow gick på tygel och kröckte skit mycket på nacken och gick i form!! Han är bara så bäst! När vi skulle galoppera fick jag som vanligt rappa till honom med spöt flera gånger då han är otroligt

tjurig xD Han sparkade bakut som vanligt och halvreste sig :P Töntiga lilla ponnyw


Sen så åkte jag snabbt hem med pappa och böt om till fotbollskläder och åt mat innan jag rusade iväg till träningen! Det var skit kallt men jag överlevde ;-)

Imorgon blire seriematch emot Lindesberg!! Nu tar vi dom tjejer!!


Ses snart alla läsare och ärade bloggare ;)


// Frida

  Min finaste GLOW!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards