Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Frida - 4 maj 2011 16:04

Hellu!

 

Idag vare skola :P Så farligt var det inte xD Jag har ju varit bortrest och så kommer man helt plötsligt bara sådär ;) Vi hade Svenska med Adam på typ mitten av dagen. Jag skulle gå ner för att låna om min bok och då fick

Emma syn på mig. Shiit alltså hon fick värsta attacken och sprang fram till mig och kramade om mig xP <3 Söta lilla Emma! Hon hade inte sett mig ännu. Hah, Det tyckte jag var lite roligt!


Sen åkte jag i varjefall hem och nu sitter jag här ;) Om en stund ska jag åka till Lindesberg!! Vi har seriematch första gången i år! Så jävla taggad!! Nu tar vi dom tjejer! :D Imorgon blire fotbollsträning ;) Ville följa med Emma till Rosendahls men kan inte för att jag har träning :/ <3 På Lördag blire stallet och Petite! Eller hennes nya smeknamn McFlurry !! <3

Ingen har hittils svarat rätt på tävlingen! Kom igen nu!


// Frida <3

  Redigerad bild :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards