Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Frida - 6 maj 2011 19:40

Hej!

 

Idag var det skola ;) Inte så jätte jobbigt ;) Snart gjort allting man ska i matteboken och har alltså kommer lite längre än dom andra ;)

Sen åkte jag till stallet :D Tog hand om Petites grejer och boxen och allt!

Sen gick jag upp till Lisa som satt i Caféterian ;D

Pratade med henne om Zebben och allt det där. Hon den nya skötaren vil ju inte ha kvar mig som fadder på honom -.-' Så då sa jag och Lisa att jag skulle bli på Royal Gold.

Stallets Hittler så att säga ;) Ingen gillar honom för att han är väldigt tjurig och lite smått arg.


Jag tycker i allafall om honom så jag tog hand om honom. Han skötte sig bra då han inte gör någonting emot mig :P <3 Ställde upp honom på gången och gjorde honom fin och lite sånt där ,) <3 Sen åkte jag hem. Håkan vart jätte besviken att jag inte skulle spela imorn ;/ Har ju fortfarande ont oc han sa att han tyckte att jag spelade skitbra i Onsdags! Sen ringde jag efter att jag dushat och lite och så sa jag att jag kunde vara med och försöka imorn. Han lät väldigt osäker då han vill ha mig frisk till dom andra matcherna så att ja inte skadar mig ännu mer men ska vara med och värma upp så får vi se hur det blir ;D <3 Kanske innan så ska jag till stallet ;) <3 Vill sköta om mina fina pållar !! <3


Just nu hinner jag inte blogga mer för jag måste dra ;/ Ses !! <3


// Frida <3

  Royal ILY !! <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards