Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Frida - 11 maj 2011 15:51

Bilder från ridningen med Glow!!

 

 

  

     

AHAHAHAHAHA Jag har ramlat av x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBS!! Titta inte på mina händer, armar och ben för jag hade skit ont i foten så fick sitta så, Hade armarna högt då Glow försökte bocka och drog ner huvudet i vattnet!

Förresten hade jag tappat ena stigbygeln därför ser det CP-stört ut xD

 

 

 

 

 

Väldigt nöjd med bilden! Följsam och en glad Glow!


Bjuder på en liten bild på mig och Petite ifrån den dagen med ;) <3



 

Eu Te Amo Petite Fleur <33


// Frida <3 

Av Frida - 11 maj 2011 15:40

Hej!

 

Idag vaknade jag vid typ sju och skyndade mig och gjorde mig i ordning och åt frukost ;) Skulle cykla till skolan så pappa fick åka med för jag kunde inte vägen xD Skam på mig!

Sen var det det gamla vanliga i skolan antar jag ;-) Förutom att jag ska vara med i kören på avslutningen. Nästa år kanske jag ska vara med och sjunga solo! x)


Sjunger skit sugigt men..Har fått komplimanger av kompisar så man kan ju alltid försöka.

Efter skolan cyklade jag hem med pappa och nyu sitter jag som sagt här ;D


Blir ingen fotbollsträning idag då min bajsfot inte vill sluta värka!!

Kommer däremot vara med på Tilde,s träning då pappa ska vara själv och jag kan vara med till extra hjälp.

Imorgon blire Prao :D


Ska vara på Subway! Kommer bli skit kul! Efter Praoen så ska jag upp till stallet och sköta om pållarna! Roligt värre <3

Många har tjatat om bilder efter att jag ridit och så..


Min pappa tog bilder från igår som jag ska lägga upp i ett inlägg efter detta ! <3


Fick en fråga av en tjej igår:

Gillar du att rida Glow? Och varför?

Svar till Philippa:


Jag gillar verkligen att rida Glow för att han är en väldigt härlig ponny att ha och göra med.

Han är en utmaning men han är inte dum. Han är väldigt snygg och otroligt lättlärd.


Adiós a todos los bloggers !!


// Frida

  Te Amo Petite Fleur :') <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards