Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Frida - 9 maj 2011 21:06

Hej!

 

Idag så vare skola :P Det började ju som vanligt med SO och efter lunch hade vi Dans men jag skulle inte vara med p.g.a mitt ben

så jag passade på att gå till skolsyster för att kolla om foten/benet håller på att bli bättre.

Svullnaden hade gått ner lite men den var fortfarande svullen.

Jag sa att jag kände mig lite fjantig då min bror kom hem igår och hade en fot/ben stor som en fotboll!

Jag fick en hissnyckel tills på Fredag och kanske Måndag och nästa tisdag ;)

Får inte vara med på Idrott eller Dans, Egentligen inte heller Fotboll eller Ridning men pappa hade någon coachtejp som han ska trixa lite med ;D


Har även provat ett par fotbollsskor sen Philip spelade och dom passade bra och dessutom var dom väldigt snygga!

Sen kollade pappa på en sida med en massa Kappa fotbollsskor och hittade ett par som var skruvdobbar som man kunde beställa ifrån Italien..

Och han beställde dom!! Dom är gula och svarta med Kappa märke på!

Skit snygga!!

Inga skitskor så att säga x)



Efter skolan åkte jag till stallet. Både Petite och Royal ( McFlurry & Rorre ) gnäggar när jag kommer :D Gjorde i ordning allt åt dom och hjälpte Ninni's mamma som skulle rida Royal. Så fixade jag lite och så ;D


Imorgon så ska jag rida och spela fotboll ;D Vi får se hur det blir efter ridningen om det gjorde ont eller inte eftersom att man använder lederna väldigt mkt!


See you!

// Frida

Fina McFlurry !! <33 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards