Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Frida - 10 maj 2011 19:27

Hej!

 

Idag så åkte jag till skolan med bussen ;) Pappa kunde inte skjutsa och jag kunde inte cykla för att jag hade ju ridning efter skolan!

Vart typ lite bråk på bilden om vem som skulle åka med i hissen och vem som inte skulle..

Det är faktiskt lite jobbigt.

Julia typ tjatar om att jag har lovat henne?


Efter skolan så åkte jag direkt till stallet, böt om och sen gjorde jag i ordning finaste Glow!

Vi skulle hoppa terräng :D

Jag hoppade upp och kände genast hur ont det gjorde i foten.

Jag var fast besluten vid att rida så jag sket i det just då.

Vi värmde upp lite i trav och travade & galopperade genom ett vattenhinder ;) Glow var mjuk och inte lika spänd som han brukar.

Sen gick vi ut på gärdet för att hoppa.

På ridbanan hade två stycken ramlat av. Visst man vart ju lite skärrad men jag koncentrerade mig på det jag gjorde istället!


Vi skulle skritta nerför en " trappa " som det kallas på terräng och dom framför mig travade ner fast dom inte fick!

Lite irriterad vart man jue!

Glow vart jätte upphetsad och väl nere på marken då jag inte hade stigbyglar för att jag hade ont så

började han bocka och drog jätte hårt i bettet och gjorde flera serier och jag var inte beredd så jag åkte av..

Fyfan vad ont jag fick! Red ändå men det gjorde jävligt ont men försökte att inte visa det!


Väl dags för hindret så skulle Wilma hoppa före mig och Tiger II hoppade skit fint men sen så slarvade han och väjde in lite emot mitten så att Wilma ramlade av.

Sen hoppade jag..

Glow hoppade med ett bra avstamp och taxerade perfekt över!

Pappa har en skit fin bild på mig när han hoppar och jag lägger upp alla bilderna imorgon!


Nu måste jag dra så see you !! Pusspuss ;) ( xD )


// Frida


 

VILLHAVILLHAVILLHAVILLHAVILLHA!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards