Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Frida - 5 maj 2011 21:02

Hej!

 

Idag så vare först skola :P Vi hade typ as kul xD På Hemkunskapen gjorde vi hemmagjord vaniljglass :D Fett kul! Men vi fick inte äta den för den var tvungen att stå inne i tre - fyra timmar -.-'

Sen åkte jag hem och så till fotbollsträningen. Igår så spelade vi emot Lindesberg och vann med 3-2 :D Men jag vart "dobbad" och har skit ont men sppelade lite ändå på träningen men fick så jävla ont så kunde inte vara med sen ;(


Sen så körde vi lite tävlingar på fotbollen och alla vann :P Oväntat ?! Hah, Sen så var vårat pris..TÅRTA!! Fett gött! Vi tränade med Adolfsberg för att vi ska slås ihop med dom :P Det har inte jag några problems whit ;) Dom är coola!

Vi fick varsin tårtbit och så delade jag och Alva på en xD Asså hon tog allt det goda xD Typ grädden och vaniljkrämen!! FUSK!!

Sen hamnade jag här ;) Imorgon blire skolan sen stallet för jag måste ta hand om Petite!! Imorn kommer även två nya hästar till Karslund ;) D-ponnyer!! Vill bli fadder på en av dem!


// Frida


  En av mina favoritbilder på Petite xD Söta lilla tjejen !! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev för dom du älskar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards